Suradnja između TotalEnergiesa i Strujnog kruga već neko vrijeme donosi nove mogućnosti poduzetnicima koji žele ući u svijet moderne, održive mobilnosti, i to ne samo kao vozači električnih vozila, već i kao partneri u inovativnim poslovnim modelima. Jedan od tih modela je WASH koncept, samoposlužna autopraonica nove generacije, koja kombinira vrhunsku tehnologiju, efikasnost i pristupačnost.
Sve više poduzetnika u Hrvatskoj prepoznaje potencijal ove franšize: pouzdana tehnologija, poslovna podrška i jasna pravila igre čine WASH dostupnim i onima koji se prvi put susreću s ovakvim oblikom posla. Ako razmišljate o pokretanju vlastitog posla u segmentu auto-usluga, WASH je jednostavan način da zakoračite u nešto moderno, efikasno i održivo. A kako to izgleda u praksi? Razgovarali smo s Erikom Biračem, jednim od prvih koji je ovaj koncept doveo u svoju sredinu.
Kako je sve krenulo?
Sve je počelo 2018. godine. Nakon kratkog iskustva u rent-a-caru, shvatio sam da me privlači posao vezan uz održavanje vozila. Otvorio sam tvrtku PoliX Car Detailing, završio edukacije i certifikate za poliranje i pranje, i tako krenuo. Sve se radilo korak po korak, kako su dolazile prilike.

Kako ste došli do otvaranja WASH autopraonice?
Početkom 2024. otvorila se prilika za najam prostora bivše autopraonice u sklopu Konzuma. Bio sam spreman za nešto veće i ozbiljnije. Počeo sam istraživati opcije i upravo tada naišao na suradnju s TotalEnergiesom i proizvođačem autopraonica Adriateh. U tom trenutku je sve sjelo na svoje mjesto.
Zašto baš WASH koncept?
Iskreno, želio sam otvoriti autopraonicu već dugo, ali vlastito financiranje svega nije bilo moguće. WASH se pokazao kao najbolja opcija jer omogućuje ulazak u posao bez klasičnog modela investicije, uz podršku i sigurnost.
Kakva je suradnja s TotalEnergiesom?
Jako dobra. Zapravo, iznad očekivanja. Komunikacija je stalna, sve je profesionalno, ali istovremeno i ljudski. Osjećaš da nisi sam i da te netko stvarno želi podržati u tome što radiš.
Preporuka drugima?
Da, svakako. Pogotovo onima koji žele pokrenuti nešto svoje, ali nemaju veliki kapital. WASH im omogućuje da krenu bez velikog rizika, ali uz ozbiljan potencijal rasta.
Koja je glavna prednost za potrošače?
Glavna prednost za korisnike Wash autopraonica je kvaliteta same autopraonice, programa za pranje vozila i trajanja samih programa jer TotalEnergies drži do konstantne kvalitete na svakoj sadašnjoj i budućoj autopraonici.
Za dodatne informacije o potencijalnom partnerstvu, možete se obratiti na
ni***********@********************es.com
mi**********@***********es.com
Zajednica koja stoji iza svojih članova
Električni automobili donose brojne benefite, od uštede na gorivu i servisu do tiše vožnje. A članstvo u Strujnom krugu znači puno više – pristup zajednici vozača električnih vozila, savjete iz prve ruke, zajednički nastup prema institucijama i uvijek nove pogodnosti.
Posebno vrijedna pogodnost je pristup službenoj Telegram grupi Strujnog kruga, gdje članovi svakodnevno dijele iskustva, informacije o punionicama, održavanju i korisne savjete iz stvarne prakse. Učlani se u Strujni krug i budi dio zajednice koja oblikuje budućnost održive mobilnosti.