fbpx

Kratki test s Opel Corsom-e

TLDR: Corsa-e je odličan gradski automobil koji nudi vrlo dobar omjer uloženog i dobivenog.

Opel Corsa-e i Peugeot e-208 su jednaki automobili po platformi, pogonu, bateriji te imaju i vrlo slične dimenzije, ali PSA grupacija je uspjela napraviti dva potpuno različita automobila po karakteru.

Dok u Peugeotu imate osjećaj da ste u malom sportskom kompaktu s nekim od vrlo zanimljivih rješenja poput iCockpita, Opel ostaje vjeran klasici pružajući električni model koji nema toliko velik odmak od konvencionalnih vozila.

U unutrašnjosti Corse-e tako nećete pronaći velike 3D ekrane, ručicu mjenjača nalika na joystick ili bilo koji detalj koji odaje dojam da ste u nečemu potpuno drugačijem.

Iako bi mnogi gledali na to kao negativnu stavku, na taj način se brojnim vozačima može pokazati da električni automobili nisu nešto iz budućnosti, nego su već ovdje i mogu doći u oblicima na koje smo svi navikli.

No bez obzira na takav karakterni odmak, Opel također ima neka već poznata, a odlična rješenja. Primjerice, Corsa-e dijeli odlično kalibrirane papučice akceleracije i kočnice o kojima smo već puno pisali. S njima su vožnje na zavojitim cestama pravi užitak, a u gradskoj vožnji neće uzrokovati trzaje vratova putnika.

Baterija od 50 kWh pruža domet do 300 kilometara s jednim punjenjem. Na otvorenoj cesti i u gradu Corsa-e se vrlo lako približava brojci od 300 kilometara što je vrlo blizu podacima WLTP-a, ali prilikom vožnje na autocesti taj domet ipak ubrzano pada i pri brzini od 110-120 km/h može se proći od 220 do 250 kilometara.

No za autoceste je svakako velika prednost da se baterija može puniti snagom od 100 kW pa će se od 10-80 posto napuniti za manje od 30 minuta.

Šteta je da se ni u Corsi-e ne može vidjeti točan postotak napunjenosti nego samo procijenjeni doseg, ali Opel je barem stavio deset crtica koje pokazuju stanje baterije pa okvirno možete izračunati koliki je postotak napunjenosti preostao.

Prednost Opel Corse-e je svakako i u cijeni jer početna cijena od 244.950,00 kn je za 10-ak tisuća kuna manja od Peugeota e-208, a i do 30-ak tisuća kuna manja od modela e-2008 ili Citroena e-C4. To je već budžet u kojemu možete odabrati podosta dodatne opreme.

Svakako nemojte zaboraviti da članovi Strujnog kruga ostvaruju značajne popuste i pri kupovini svih Opel električnih vozila pa ako se odlučite na kupnju istoga, obavezno se prije učlanite jer možete ostvariti uštedu i preko 20 godišnjih članarina.

Testirao Tin Koren, tajnik udruge Strujni krug.

Newsletter

Značajni popusti i pogodnosti, svježe vijesti i korisne informacije. Jedan klik je dovoljan za upis ili ispis s newsletter liste.

Razmišljate li o kupnji električnog vozila?

Ako želite možete nam ostaviti svoju email adresu pa ćemo vas obavijestiti o popustima za kupnju EV za naše članove:

Ako želite možete nam ostaviti svoju email adresu pa ćemo vas obavijestiti o pogodnostima za vlasnike električnih vozila:

Scroll to Top